انواع لوله پلیکا(PVC)

شرکت پارس پلاست

انواع لوله پلیکا(PVC)

این محصول را می توان در سه سطح دسته بندی کرد:

لوله پلیکا معمولی:

از این نوع اغلب برای سیستم های تهویه ساختمان استفاده می شود. به این نوع از لوله های پولیکا ، لوله پلیکا ارزان نیز گفته می شود.

لوله پلیکا نیمه قوی:

این نوع در سیستم فاضلاب خانگی و ساختمانها کاربرد دارد. یکی دیگر از مصارف نوع نیمه قوی بعنوان محافظ کابل های برق می باشد.

لوله پلیکا قوی یا فشار قوی:

این نوع بدلیل قابلیت تحمل فشار بالایی که دارد، در سیستم فاضلاب صنعتی و همچنین نقش غلاف برای کابل های برق استفاده می شود.

انواع لوله پلیکا

لوله پلیکا برق

همانطور که گفته شد یکی از کاربردهای این نوع لوله استفاده بعنوان محافظ کابل های برق است که به واسطه این عملکرد عبارت لوله پلیکا برق اطلاق می شود. عنوان دیگر آن، لوله برق کاندوئیت است.

کاربرد لوله های PVC در این زمینه به چند دلیل مورد توجه است. اول اینکه این لوله نارساناست و این مزیت باعث می شود تا در هنگام آسیب و شوک الکتریکی سیم های داخل لوله آسیبی به آن و محل مورد نظر وارد نشود. این مدل نیز دارای مقاومت زیادی در برابر فشار و شکستن است و این امر بکار بردن آن درون بتن و زیر زمین را توجیه پذیر می کند. همچنین در برابر جویده شدن بوسیله جوندگان مقاوم است.

لوله پلیکا فاضلابی

لوله های پلیکا فاضلابی یا لوله PVC فاضلابی برای انتقال فاضلاب های ساختمانی تو کار یا زیر کار، یا کاربرد های ناودانی با قیمت های بسیار مناسب مورد استفاده قرار میگیرند و آماده ی فروش میباشند.

 

Post Your Comment Here

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.